onsdag 24 augusti 2011

4 HÖST "MÅSTE HA"




Igår var jag med min kära kusin Elle i Tunapark. Vi traskade runt och tittade lite. Det börjar komma in en massa nya höstkläder nu. Och det känns skönt att min mage ska börja försvinna lagom till hösten/vintern. Jag älskar höstkläder! Tycker att hösten är den årstid som det finns finast och skönast kläder. Särskillt gillar jag märket Bondelid som finns på Bla MQ. Dom har alltid superfina klänningar, både vinter och sommar. Men framförallt på höst och vinter tycker jag dom har så fina mönster på klänningarna. Dessutom är det superskön kvalite som inte nopprar efter 2 tvättar. Köpte 2 klänningar förra vintern och i år ska jag försöka fylla på min garderob med dessa två i mitten här ovanför. Det som även är bra med dessa två är modellen som är avskuren under bysten, vilket betyder att jag inte behöver vänta tills hela magen är fit igen utan kan ha dom rätt snart efter förlossningen :) Kjolen längst ner hittade jag också den på MQ i samma märke, den tyckte jag om jättemycket. Men dessvärre måste jag nog vänta längre med den eftersom magen kommer vara i vägen. Likaså med klänningen högst upp som är figurnära. Den hittade jag på Esprit. Har letat efter en sådan läääänge, tror nästan 2 vintrar. Så i år ska jag ha en :) Tur man fyller år i oktober, då kanske man kan önska sig en av sambon om man ser till att vara riktigt snäll fram tills dess, jag börjar idag med att baka en plåbärspaj som han har längtat efter ;)


1 kommentar: