tisdag 16 augusti 2011

GRAVIDITETSTEST.

Med Sveriges största gravidmage, lite mer än 20 kilos övervikt och svetten rinnandes i ansiktet av alla gravidhormoner/överkilon så står jag inne på apoteket och ska välja ett graviditetstest av alla miljoner som finns. Detta testet är ju såklart inte till mig, utan till en kompis som på något sätt tycker det är pinsamt att gå in och köpa ett själv, så hon skickar mig att göra det. Kassörskan inne på apoteket vet ju inte det, att min kompis står utanför och väntar. Hon kollar lite konstigt på mig och undrar om jag behöver hjälp med något?! Dum som jag är tänker inte jag på att det verkar en aning underligt att jag med min mage ska ha ett test, så jag frågar vilket hon tycker är bäst. Hon ser väldigt fundersam ut men föreslår sedan att jag kanske ska ha ett digitalt där man även kan se vilken vecka man är i. Då slår det mig varför hon kollar så underligt på mig, och så förklarar jag att testet inte är till mig för jag är HELT SÄKER på att jag är gravid minsann! Haha! Gud vad jag skrattade när jag gick därifrån :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar