fredag 19 augusti 2011

HÖSTSHOPPING!

2 par svarta mjukisbyxor, 2 kjolar, 3 trosor, strumpbyxor, 2 kalas blusar, lite under linnen och 2 par skor. Det var vad jag shoppade till Melissa idag! Var hos tandläkaren på morgonen, usch vad jag avskyr det. Men nu har jag skrapat tandsten och putsat dom för ett år framåt. Efter dagis lämning tog jag en lång cykeltur på nästan 2 timmar. Stannade på hemvägen i tunapark för lite shopping. Men det var fler än jag som fått barnbidrag idag vill jag lova. Melissa behöver en massa nytt till hösten, men nu återstår bara några långärmade tröjor/tunikor, leggins och nya gympakläder. Förrutom allt till Melissa så köpte jag några nya leggins till mig då alla mina är hål i. Hela kalaset blev 800 kr. Inte farligt för allt vi fick för den summan. Hade massor med rabattkuponger på lindex och kappahl, sen har jag ju personalrabatt på H&M. Hade önskat att få köpa några snygga jeans till Mellis men hon totalvägrar. Det är kjol/leggins som duger till henne. "Uggs" skorna valde hon själv, men vi måste byta dom för dom var aldeles för små. Hämtade Melissa på dagis i spöregnet och nu kom just gubben hem. Tror det blir en tidig fredagkväll för oss pensionärer ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar