torsdag 5 december 2013

VARMA MÖSSOR

Vill införskaffa varma mössor åt mig och barnen men har så svårt att hitta något som jag gillar. Det verkar ju inte vilja bli någon snö men det börjar ändå bli kallare och kallare på morgonen. Helst skulle jag vilja ha riktiga skinnmössor från Lindbergs, dom har mycket fint. Men när jag äntligen hittat den första som jag gillar, en svart i skinn till Theo, så är den slut i hans storlek :( alla andra storlekar finns i lager, så typiskt!



Så söt! Den finns i Melissas storlek men den kanske är lite för barnslig åt henne...

Var på Theos utvecklingsamtal idag. Han var så duktig och det lät nästan som dom pratade om fel unge, haha! Det är ju bra att han är ett charmtroll med andra och inte alltid det monster vi här hemma får se ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar