torsdag 26 december 2013

5:2 DIETEN

Alltså Gud vad sega vi är under juldagarna. Inte ork till någonting. Melissa har ju varit hängig ett par dagar och nu är det dom vuxnas tur. Jens känner sig tjock i halsen. Jag har ont i hela mig, halsen och kroppen. Det värker som om jag hade träningsvärk efter årets jobbigaste pass :( alvedonen gör inte mycket nytta heller.
Barnen handlade lite idag :)



Börjar bli trött på julmusten och allt "juligt" så lagade gammal hederlig spagetti med köttfärsås som gick ner trots ont i halsen. Det var SÅ gott! Något som jag inte tröttnat på än är allt julgodis, och tur är väl det eftersom jag har hela skafferiet fullt fortfarande. Jag kör på 5:2 dieten nu under jul!



5 geisha, 2 döskallar!

Något annat som jag är trött på är barnens julpynt. Varje jul och påsk får man hem massa fula saker dom gjort på dagis och skola. Jag måste ha det framme när dom stolt visar vad dom gjort, även om jag inte gillar det :) dock var årets "socker lycktor" helt ok, så dom tänder vi några middagar till!




1 kommentar: