söndag 21 april 2013

VÅRVÄDER!

Så härligt väder, man blir verkligen så glad när man känner att det börjar bli vår på riktigt. Jag och Melissa följde med mamma till tunapark på dagen. Melissa blev med tvingad för att prova sandaler. Vi har sånna problem med skor till hennes smala fötter. Särskilt svårt är det med sandaler. I år har jag redan köpt hem två par som jag senare har fått lämna tillbaka. Men idag hade vi tur. Dom FÖRSTA sandalerna vi provade inne på Tuna park passade, halleluja! Så ett par enkla rosa Ecco sandaler blev det i år. Finns massa fina som jag hade velat ha, men vi kan ju tyvärr inte välja och vraka när det gäller Melissas skor. Vi får helt enkelt köpa det som passar. Nu har vi det gjort och båda barnen är nu redo för sommaren, skolmässigt iallafall.
Nu på em tog jag med barnen ut, jag står inte ut att sitta inne när det är så fint väder. Vi köpte glass och gick ut på gården. Här sitter vi nu och njuter. Gubben, ja han sitter inne och kollar på formel 1. Viktiga grejer det där ;) han har iallafall borrat upp rullgardiner i sovrummen på fm. Så någon nytta har han gjort idag, haha :)
Snart ska vi gå in och laga mat, mamma kommer på middag!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar