fredag 26 april 2013

RYAMATTAN.

Vi köpte en DYR rya matta för mindre än ett år sedan. Den börjar "tuffsa" upp sig på många ställen. Det känns inte ok. Vi har rya mattor från Rusta och Ikea som vi haft i flera år och kostat 1/4 av den här dyra. Dom håller fortfarande. Så jag tog bilder och åkte ut till Mio möbler. Så klart var dom inte lika hjälpsamma nu som när jag skulle köpa mattan. MEN fick en mailadress dit jag kunde vända mig om jag hade klagomål. I butiken fick jag som svar "ja, dom blir ju sådär efter ett tag" jaha, varför informerade ingen mig när jag köpte en matta för flera tusen att den skulle gå sönder inom ett år, OM dom nu visste att mattorna blir så efter ett tag. Konstigt! Så förmiddagen ägnar jag nu åt att fota och maila Mio möbler!







2 kommentarer:

  1. vi har en matta från rusta ganska stor som vi köpte för 300 tror jag, den är fortfarande jättefin. Våra vänner köpte en snarlik men dyrare modell på någon möbelaffär å deras har lossat "garnbitar" enda sen dom köpte den:P rusta e bra grejor det ;D kram Marlene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja vi har en jätte stor från rusta i hallen som alla går med skor på och den har vi haft i flera år och den är hel och fin ;) det dyraste är verkligen inte alltid bäst!

      Radera