lördag 20 april 2013

IBLAND LÖNAR DET SIG ATT VARA EN SNÅLJÅP :)

För ett tag sen bodde vi hemma hos Åse och Danne när Åse var i USA. Då upptäckte jag en väldigt fiffig sak som dom hade hemma. Det var en liten äggtimer. Alltså ett litet plast ägg som man lägger i vattnet, den talar om när ägget är klart. Hur bra liksom. Och den fungerade verkligen! Nu har jag dock blivit lite mobbad för jag inte sett en sån innan, så dom flesta verkar ha koll på den här lilla äggklockam. Men för er som inte har det så är det ett tips från mig :) när jag var inne på servera här om dagen såg jag en sån äggtimer, YES! Tänkte jag först men när jag såg priset vart jag en snåljåp. 79 kr för den där lilla saken. Och det lönade sig att vara en snåljåp. Igår var jag inne på inn och finn, där fick jag också syn på äggtimern, men för 19 kr!!! Perfekt! Så nu ska jag snart laga frukost och testa mitt inköp.
Annars ska jag till Mariefred med Melissa idag. Emilia konfirmerar sig och vi ska fira henne. Killarna ska till Uppsala och fira Malin dom fyller 40 år.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar