söndag 7 april 2013

SKÅNE

Har varit lite orolig att familjen skulle få lov att åka utan mig till Skåne denna sommar då jag ska jobba. Men nu verkar det som att vi kommer ha en vecka semester samtidigt jag och gubben. Så vecka 30 intar vi sommarhuset i Skåne för en veckas familjemys. Jag hoppas vi har lika tur med vädret som förra sommarens Skåne veckor. Jag har redan börjat titta på vad vi ska göra i år. Vi ska åka "lilla tåget" som jag tror Theo kommer gilla. Jag har kollat upp lite barnridningar på islandshästar för Melissa. Lite barn aktiviteter på kristinehofs ekopark. Vi ska äta bränneri burgare och självklart köpa på oss massa äppelmust i Kivik och besöka alla små mysiga butiker och ställen. Något som jag gärna skulle vilja göra i år är att se Tobbe Larsons open home training. Så det ska jag kolla upp lite närmare. Så glad att vi kunde få till en Skåne vecka.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar