tisdag 9 april 2013

KONST!

Jag dör lite varje gång Melissa kommer hem med pyssel från dagis som ska sättas upp eller ställas fram. Det är ju fint för att hon gjort det men egentligen är det skit fult! Hur gulligt det än må vara så vill jag inte ha massa skräp framme överallt här hemma. Jag får lite små panik av det. Ja, jag vet att jag är skittråkig men jag måste ha det "perfekt" här hemma. Det är så jag är. Idag kom Melissa hem med ett papper på över en meter med massa bokstäver fastlimmade. "Mamma titta vad fint jag gjort, fröken sa att jag kan hänga den på väggen i mitt rum så jag lär mig alfabetet" vi har världens bästa fröknar på vårt dagis, men allvarligt, vilken fröken kom med denna lysande idé?! Jag försökte med att konstverket var alldeles för stort för att få plats någon stans. Till slut kompromissade vi. Vi klippte ut alla bokstäver och fäste med kludd på insidan av Melissas dörr. Melissa är mer nöjd än mig iallafall :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar