torsdag 11 april 2013

VÅR FÖRSTA DATE :)

Jag och Jens träffades ju genom jobbet. Så i början träffades vi ju varje dag. När vi planerade in vår första dejt på privat tid så gjorde vi det lite annorlunda än vad dom flesta andra gör. Vi skulle hoppa fallskärm på vår första dejt nämligen, hur kul är inte det liksom, på första dejten! Vissa skulle säga modigt, andra galenskap. Jag har velat gjort det så länge och var så glad när jag hittade någon som ville göra det med mig. Jens har hoppat fallskärm förrut, för många år sen. Allt var bokat och klart, men på väg till Västerås så blev hoppningen inställd då det var för dåligt väder. Vi hade inte möjlighet att boka in en ny tid då detta var i början på hösten. Alltså slutet på hopp säsongen. Sedan har det inte blitt av. Det är fortfarande något jag väldigt gärna vill göra. (Förlåt mamma). Så nu har jag börjat fundera på att åka inom Sverige på tandemhopp och hotellnatt när jag fyller 30. Istället för en weekend utomlands. Måste bara övertala gubben. Göra våran första dejt som aldrig blev av :) åh, jag har så många tankar vad jag vill göra när jag fyller år!



Hur härligt ser inte detta ut?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar