tisdag 23 april 2013

JAG SPYR...

Alltså, allvarligt. Jag spyr på alla bilder som delas på Facebook. Det är misshandlade, blåslagna och andra hemska bilder på barn. Med texten "dela om du bryr dig" typ. Jag kommer ALDRIG dela dessa bilder. Och, jo jag bryr mig! Men jag tycker det är respektlöst att dela runt dessa bilder. Dessa barn har inte valt att visa upp sig blåslagna för hela världen. Vad fan hjälper det att dela en bild på Facebook. Ni som vill bry er, sluta dela och GÖR något istället. Att ni sitter hemma och delar en bild hjälper inte dessa utsatta barn. Jag mår illa när jag ser bilderna. Jag är inte alltid världens bästa mamma. Jag skäller och gormar, men jag önskar ibland att jag kunde få alla dessa barn hem till mig och ta hand om dom. Och jag vill inte höra att jag blundar för problemet. Jag vet om problemet och att barn far illa. Jag behöver inte se bilder på blåslagna barn för att förstå vilken jävla sjuk värld vi lever i. Nej, fy vad jag önskar att jag kunde skydda fler barn än mina egna. Jag spyr på dessa bilder, SLUTA DELA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar