måndag 8 april 2013

STRÖGET, DISNEY STORE & JORDGUBBAR!

Vet att det börjar bli tjatigt att höra om mina Skåne planer i sommar. Vi har iallafall bestämt att vi en dag ska åka över till Köpenhamn. Vi pratade om det förra sommaren men det var så dyrt att ta bilen över bron. Men tågen går jätte ofta och tar bara 30 min. Kostar 100 kr för vuxna och inget för barnen. Strosa runt på ströget och äta något gott. Det blir även kul för barnen då Nordens första Disney store har öppnat på ströget i Köpenhamn. Dit måste vi gå! (Undra vem som kommer vara mest exalterad?!)
När jag satt och fortsatte min Skåne planering tidigare idag så blev jag så sugen på jordgubbar. Österlen har dom största, finaste och godaste jordgubbarna. Vi köper ca 2 liter om dagen där nere. Så gick till Ica och köpte några importerade som jag mumsar på nu. Såklart inte lika goda som Svenska sommar gubbar, men helt ok faktiskt. Dessutom nyttigare än godis på kvällen!



Annars har Melissa varit på 5 års kontroll idag, det gick fint. Inte ens sprutan brydde hon sig om. Å Gud vad jag skrattade åt vissa svar hon hade till sköterskan :)
Imorgon är det massa plugg som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar