måndag 19 november 2012

RENSNING...

Jag har haft flera bra inlägg i huvudet idag. Men nu orkar jag inte skriva ner tankarna. Får se om jag orkar senare. Jag började dagen med att gå en lång promenad. Ska även försöka orka ner till gympozz för att köra något pass ikväll. Annars har jag rensat baby kläder hela långa dagen. Vi har ju alltid sagt att vi vill ha ett tredje barn. Just nu känns det inte aktuellt alls. Jag trodde inte det skulle vara så jobbigt med två som det faktiskt är. Eller så hade jag bara glömt hur jobbigt det var att ha en bebis. Vet inte om jag är jätte sugen på att börja om med vakna nätter och allt om nåt år när vi förhoppningsvis kommit ur det lite grann. Men vet inte heller om jag känner mig redo att släppa tanken på ett tredje barn. Framtiden får visa vad som händer. Förhoppningsvis glömmer vi (igen) den jobbiga tiden och får ett syskon till i familjen :) har iallafall kommit fram till att det inte kommer bli på några år, därav beslut om att rensa kläderna. Jag har sparat alla favorit kläder från Theodor. Resten har vi hela tiden gett bort. Men nu har jag kollat igenom allt och bestämt mig för att sälja det. Kläderna jag har kvar är för fina för att ge bort. Även sälja det känns lite jobbigt. Men även OM vi får ett till barn så är det inte säkert det blir en pojke, då har jag sparat allt i onödan. Så blev det lite med Melissas kläder. (nej, mina barn är inga "HEN BARN" Melissa har rosa och Theodor blått!) så nu har jag tittat på allt och tagit farväl. Haha! Vad löjlig jag är. Men jag gillar dessa kläder så mycket! Känslan att det kommer till användning av en nära vän hjälper lite att släppa taget. Andra baby saker som bilstol, baby gym mm får hänga med ett tag till. Som sagt är inte riktigt redo att släppa tanken på en tredje än, och vem vet vad som händer!? ;)



Theo hjälper till att rensa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar