tisdag 6 november 2012

CARL-EINAR HÄCKNER

För att inte längta ihjäl mig tills Thailand resan så har jag bokat in andra roliga saker att längta till under tiden. Idag var Carl-Einar showen som jag länge haft biljett till. Nu är det dags att räkna ner till Stockholm horse show i Globen och slutligen Thailand!
Alla som känner mig från många år tillbaka vet att jag älskar "Carl-Einar humorn" jag har tappat räkningen hur många shower och städer jag besökt genom åren för att titta på Carl-Einar. Många roliga minnen från bl.a. Halmstad, furuvik, sthlm mm. Såg första showen när jag var typ 15 år och sen dess har jag sett dom flesta. MEN under alla dessa år har han tidigare bara uppträtt här i Eskilstuna en gång. Så det var kul att han var tillbaka ikväll. Känns så lyxigt att gå 3 min ner till Teatern för att se showen. Och vilken show! Det var den bästa på länge! Jag kan inte ens beskriva på ett rättvist sätt hur kul det är. Det är något man måste se LIVE själv. Stående ovationer fick han också, så kul när det även är bra publik. Min absoluta favorit show genom åren är "pussel drömmar" till den har jag goda minnen inte bara från showen utan även att umgås med Anna och "kålle" med vänner!
Melissa har klistrat in sina bilder från i sommras i sin Carl-Einar bok. Ikväll tog jag med boken som nu också är signerad :) Dessutom önskar Melissa sig mest av allt en trolleri låda i julklapp sen hon såg Carl-Einar i sommras! Just nu trollar hon genom att be oss blunda hela tiden medans saker försvinner här hemma, jätte spännande. VERKLIGEN.
Sjukt nöjd med kvällen.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar