lördag 24 november 2012

HELT VANLIG LÖRDAG!

Idag har varit en helt vanlig lördag. Åkte med mamma till Tuna park en snabbis. Sedan passade vi på att handla mat. Det är så skönt att veckohandla utan barn som gnäller och utan en man som hyperventilerar bland alla människor. Själv tycker jag det är ganska kul att handla. Den dagen jag tar körkort kommer den första förändringen hos oss bli att jag börjar handla själv! Har pluggat lite på eftermiddagen. Försöker få lite gjort som ska in under tiden vi är i Thailand. På semestern vill jag ha så lite måsten som möjligt även om jag inte kommer kunna ta ledigt helt från skoluppgifterna. Jag och gubben har tittat på film och nu ska jag sova, Jens tur att få sovmorgon imorgon. Så jag ska väl upp runt 5 om jag känner Theodor rätt!



Visst är han underbar min älskade gubbe! (förlåt, kunde inte låta bli älskling!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar