söndag 4 november 2012

DIDRIKSSON

Didriksson har ju ett helt gäng modeller på jackor i en mängd olika färger. Jag älskar Didrikssons jackor. Har en vit favorit i garderoben, tyvärr är den fortfarande lite liten. Till skillnad från förra vintern går den iallafall igen, men den är på gränsen för trång. Som jag skrivit innan har jag ingen vinter jacka i år. Mina gamla jackor är lite för små och den jag hade förra året har blivit för stor (vilket i för sig är ett gott täcken) är för snål för att lägga ut mycket pengar på en ny då jag fortfarande lever på hoppet att komma i mina gamla jackor. Iallafall fyndade jag nu en Didriksson på blocket för 300 kronor! Så nu har jag en jacka som passar för vintern, tycker den var väldigt fin för det priset :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar