fredag 9 november 2012

HELG OCH NY BIL

Äntligen är snart helgen här, ska bara överleva fredagens långa timmar med barnen hemma, samtidigt som ett prov ska skrivas. Men SEN... Är det helg! Ikväll fortsätter jag och Jens vårat twilight maraton inför nya filmen på bio. Ska unna mig lite godis ikväll tänkte jag minsann. Har varit duktig och tränat mån, ons och tors hittills denna vecka. Ska hinna med minst ett pass till i helgen. Har också ätit bra och hållit mig undan onyttigheter. I helgen är nog planen att åka till Västerås och kolla på ny bil. Vi har bestämt att byta bil eftersom våran drar så mycket bensin. Vi har tittat ut en begagnad i Västerås. Med den bilen skulle vi spara 1700kr i månaden på bara bensin, så länge Jens pendlar till Stockholm. Vi hade tänkt att åka och kolla på bilen förra helgen men då var det röd dag. Så hela veckan har jag spanat på nätet om den finns kvar. Än så länge finns den och hoppas på det tills imorgon och att vi kan göra någon bra affär ;) fortsättning följer om bilköp... På söndag blir det en tur till Uppsala för att fira världens sötaste kusin Ella-Li som just fyllt 6 år. Grattis lilla Fia Lotta!


Ella-Li på parken zoo :)



Ella-Li & Melissa på midsommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar