måndag 12 november 2012

DESIGUAL

Detta klädmärket har sjukt fina kläder. För några år sedan köpte jag en klänning till mig själv. Jag har inte vetat att det även finns barn kläder. Men igår fick Ella en jätte fin klänning från DESIGUAL när vi var hemma hos henne på kalas. Melissa som ALDRIG bryr sig om kläder och tycker det är skit tråkigt med kläder vart helt kär i Ellas klänning. Den klänningen har hon nu på sin önskelista till jul. Jag har ju egentligen köpt klart hennes klappar från mig och Jens. Men vi får se efter Thailand, om jag kanske köper klänningen med till julklapp, älskar den själv!
Har varit på stan en sväng med barnen, även kört tvättmaskinen nu på fm. Nu väntar vi på Max och Emilia som ska komma på mellis och leka. Ikväll lyxar vi till det med hemma gjord pizza!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar