söndag 25 november 2012

FIN BESÖK!

Idag var det min tur att gå upp med Theodor och Jens tur att få sovmorgon. Självklart prickar Theo in att vakna 4.40 på "min" morgon. Fy Fabian vad det tar emot att gå upp så tidigt! Men jag passade på att lägga fisken i marinad eftersom vi fick besök till lunch. Så den hann ligga till sug riktigt ordentligt. Fin besök från Stockholm stod på schemat idag. Det var så länge sen jag träffade Anna & Mats så det var verkligen på tiden! Extra kul att få se Anna nu när hon är gravidfin. (Äntligen) är så glad att dom äntligen ska få en liten skitunge :) som dom kämpat i alla år. Dom fick med sig två flytt kartonger kläder från Theodor och en kartong med mamma kläder hem :) med sig hade dom även en lite försenad bröllops present. Mats var ju en utav dom som fotade bilder på våran begäran när vi gifte oss. I bröllops present fick vi en förstoring i ram från bröllopet som jag hängt upp i sovrummet. Så fint blev det! Möjligtvis byter jag plats/rum på fotot snart för i sovrummet kan ju ingen se det förutom vi. Men det passade väldigt bra där.



Fick även en gullig bild på Melissa när hon var liten idag. Linus hade rensat bilder och hittat den, här är hon ungefär lika gammal som Theodor är nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar