onsdag 21 november 2012

BLOPPIS

Eftersom det gick så bra sist jag hade BLOPPIS så kör jag igen...

Denna gången säljer jag ett par Ecco vinter kängor unisex. Storlek 28. Dessa skor har flera år i rad fått bäst i test. Dom är i superfint skick eftersom primadonnan här hemma ansåg att dom inte var tillräckligt fina för henne att använda. Några gånger blev hon dock påtvingad skorna förra vintern. Inköpta vintern 2011 för runt tusenlappen.
Pris 200 kr.



Säljer också en Hello Kitty dator. På den kan man öva matte och mycket mer. Finns massor av "lek och lär spel" på datorn. Inköpt för 549 kronor för exakt ett år sen. Melissa använde den en del i början men sen hon fått en "riktig" dator så används denna inte mer.
Mitt pris 200 kr.

En "lek och lär" telefon med prinsessa motiv. Även denna har massor med olika "spel". Tycker den har varit kanon, eftersom det är en leksak man måste använda huvudet lite mer till :) Melissa är för stor för denna, passar lite mindre barn. nypris var ca 500.
Mitt pris 200 kr.












Paket pris på leksakerna 300 kr.
Paket pris om du vill ha allt i bloppisen 500 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar