torsdag 22 november 2012

JULPYNT + BAMSEKLUBBEN!

JA, jag vet... Det är alldeles för tidigt med julpynt. Jag om någon brukar vara stenhård på att inte ta fram pynt före första advent. MEN eftersom vi åker bort två veckor nu innan jul så tänker jag fuska och ta fram pyntet i förväg så vi hinner njuta lite av allt fint pynt. Jag smygstartade idag med att ta fram stjärnan till Melissas rum. Köpte små fönster tomtar till henne på stan idag och kunde inte hålla mig från att fixa hennes jul fönster nu när jag kom hem. Tomtarna är som i plast som man bara stryker på rutan :)






Det är ju lite extra mysigt att bo mitt i stan runt juletider har jag märkt. Vi som har fönstrena ut mot drottning gatan, som är typ huvudgatan här i Eskilstuna får ju på kvällen även ta del av kommunens stora julpynt som är upphängt :)



Köpte inte bara tomtar, även lite julkläder till barnen. Åt lunch med kusin vitamin, Anna och Jessica. Alla var inne i Eskilstuna, trevligt! Så skönt att också vara den UTAN barn med sig. Mina var på dagis :)



Elle & Lykke!



Fredrika :)

Gud, vad jag räknar ner till resan nu, ska bli så mysigt att få åka på semester med min familj. Melissa är ju anmäld till Bamse klubben, igår kom "klubb sakerna" hem i brevlådan. Melissa längtar nog mer än mig tror jag!



Ikväll blir det balett med Emilia och Melissa. För mig får vi se hur det blir med träning. Det blir så sent när vi kommer från baletten, jag ska överväga det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar