söndag 30 september 2012

WII

Jag har varit sugen på att köpa ett Wii spel ett tag. Jens har ju sitt tv spel och då skulle jag också kunna spela. Wii är ju bra på det sättet att man rör på sig. För det gör man. Jag har spelat hela kvällen och svetten rann kan jag lova! Vi fick låna ett av Danne och Åse för att prova på, så man verkligen tycker det är kul. Och kul är det verkligen. Även Melissa har spelat tills svetten rann :) Att köpa Wii just nu är relativt billigt. En konsol med Mario kart spel/ratt kostar dryga tusenlappen. I affären har jag fått höra att det är billigt nu då det kommer ett nytt till jul. Så ska man köpa så är det ju nu man ska göra det. Men jag tycker ändå inte vi har råd just nu. Men nu ska jag spela som tusan på det vi lånat tills vi måste lämna tillbaka det. Jag vann till och med över Jens, DET gjorde det dubbelt så kul! Haha!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar