onsdag 12 september 2012

EN HELT VANLIG MORGON.

Morgonen. Theodor skriker. Melissa är en besserwisser. Jag har hjärtklappning. Precis så som det ska vara. Ärligt talat vet jag inte vad det är med Theo nu, han skriker mer än någonsin och när han ska äta så är det skrik växlat med att han slänger sig fram och tillbaka i stolen, flaxar och har sig. Som vanligt ligger hälften av barnens frukost på golvet och jag får sanera hela köket. Efter EN måltid. Theodor åkte in med hela köksstolen i duschen. Men efter det såg vi representabla ut när vi äntligen kom till dagis. Om man bortser att jag som vanligt kom in stressande och helt svettig av barnens skrik. En helt vanlig morgon. Tvätt maskinen kom idag. I mitt stilla sinne trodde jag att den bara skulle vara att använda men ser nu att vi nog måste få tag på någon att installera den åt oss. Håller tummarna att vi kan lämna nycklarna till gamla lägenheten och få in en halv hyra imorgon. Skulle vara skönt att slippa tänka mer på den.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar