onsdag 5 september 2012

SLÖ DAG

Eftersom min kropp börjat protestera och jag behöver krafter till att börja städa ur gamla lägenheten ikväll, så hade jag lovat mig själv att ta det lugnt idag. Det är precis vad jag har gjort. Efter att jag lämnat Melissa på dagis så utforskade jag och Theo källaren här i nya huset. Vi hittade tvättstugan och bokade en tid. Vi hittade cykel förrådet och ställde in alla våra cyklar. Sedan somnade Theo i sin säng. Jag somnade också och sov nästan en timme. Sedan tog vi en lång promenad. Hemma igen kunde jag inte låta bli att ställa in lite saker i städakåpet. Det kliar ju lite i fingrarna av att inte göra något när det finns så mycket som ska göras. Sedan somnade vi båda två i stora sängen igen. Jag vaknade nu efter en timme. Theo ligger fortfarande och sover, men ska väcka han nu eftersom vi snart ska hämta Melissa igen. Skön och väl behövlig dag!




1 kommentar:

  1. Vilken liten underbaring! <3

    Du vann tävlingen inne hos mig - Grattis till 500 kronor på Zodezo! Hoppas du hittar en massa fint!

    Kram!

    SvaraRadera