söndag 16 september 2012

NALLE KALAS!

I går ville Melissa ha kalas. Jag tror hon börjar längta lite för mycket till sin födelsedag. Hon bestämde att hennes nallar fyllde år igår. Så snäll mamma som jag är ;) så bjöd vi hem Maria, Max och Emilia. Ordnade fika med ballonger, serpentiner och kalaståget. Det blev skattjakt med godispåsar och jag tror det blev ett lyckat nalle kalas!
I fredags hade vi Åse och Danne på middag. Idag kommer mamma och Linus på middag. Theodor sov över hos mamma fredag till lördag. Inte bara skönt för oss utan även kul för han. Mina barn tycker det är KUL att få vara hos mormor och farfar. Därför skulle jag anse mig sämre förälder om dom inte fick vara där. Jag anser mig också vara en bättre mamma när jag fått sovit ordentligt. Oftast räcker den sömn vi får men ibland behöver jag få en hel natts sömn för att fungera. Det har jag fått nu när Theo sov hos mamma. Punkt slut.
Idag fortsätter vi dra lite sladdar och jag ska inviga tvättmaskinen och köra några tvättar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar