fredag 21 september 2012

TUNA BUSLAND!

Idag fick Melissa vara ledig. Vi hade bestämt att ta en sväng till Tuna busland idag med en kompis från Mariefred och hennes två barn. Anna som hon heter har jag inte träffat på evigheter men vi lekte OFTA i högstadiet. Det var jätte trevligt att träffa henne och barnen, eller mest Helmina eftersom Fredrika mest sov i vagnen :) jag har ju inte så många vänner med barn och även om jag tycker om och uppskattar dom få vänner jag har jätte mycket så blir det alltid annorlunda att umgås med andra mammor och deras barn. Man umgås lite mer på samma villkor och med samma förutsättningar på något vis, och det känns lite extra bra. Och även om man inte alltid är lika varandra i sätt och hur man tänker så har man alltid barnen som gör att man har något gemensamt. Så ja, en väldigt trevlig dag!



Helmina och Theo fikar!



Melissa och Helmina kör bil...



Melissa poserar (som vanligt)...



Söt Helmina i bollhavet...



Lite bebis gos fick jag åxå :)

1 kommentar:

  1. Supermysigt var det. Hoppas att vi kan ses snart igen. Stor kram

    SvaraRadera