torsdag 27 september 2012

HÖSTEN!

Håll i hatten alla ni som påpekar att jag är så negativ, här kommer ett positivt inlägg!
Läste för ett tag sen ett inlägg på en blogg om hur fantastiska alla årstiderna är. Och jag håller med. Nästan alla tycker jag klagar på vintern för att det är så kallt, sedan klagar dom på sommaren för att det är för varmt, för mycket regn osv. Jag klagar på mycket men inte ofta vädret. Det jag älskar med att bo i Sverige är att vi har 4 helt olika årstider, och alla är fantastiska på sitt sätt. Det är inte alla länder som har såna utmärkande årstider. Varje höst tänker jag att hösten är finast, och varje vinter tänker jag att vintern är finast, likaså på vår och sommar. Så jag måste nog säga att alla 4 årstider är finast på sitt sätt. Visst är det kallt ibland på vintern men klär man sig RÄTT så lider man inte över det. Nu är det iallafall höst och jag älskar alla färgade löven på träden. Jag är inget fan av allt regn, men tycker ändå det är lite mysigt med regnet just på hösten. Igår tog jag och Theodor en promenad till tunapark, på vägen var det fullt av röda träd. Så fint! Vi tog dock bussen hem då jag hade skavsår och regnet öste ner. Theodor var helt lyrisk av bussfärden, han är en riktig grabb när det kommer till bilar och sånt :)



Höst fint!






Glad kille vid bussen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar