måndag 10 september 2012

LIKA SOM BÄR :)

Jag är inte typen som sitter och dreglar över kändisar. Alltså alla dom här Brad Pitt, David Beckham mfl. Jag tycker inte dom ser mer speciella ut än andra. Faktiskt tycker jag dom ser rätt tråkiga ut. Såklart ser dom bra ut. Men det finns många människor som ser allmänt bra ut. I mina ögon har dom inte det där extra som får mig att känna någon "wow känsla" som många verkar tycka. Jag brukar ha svårt att svara på frågan vilken kändis jag tycker är snyggast. Men en som jag faktiskt tycker ser riktigt bra ut är Andreas Carlsson. Han gillar jag. Det blir svaret på vilken kändis jag tycker är snyggast.



Just nu sitter jag och tittar på CSI NY på 5an. Varje gång jag tittar på det programmet så tycker jag att Gary Sinise som spelar huvudrollen "Mac" är så sjukt lik Andreas!! Tycker det är häftigt hur lika två personer kan vara! Tycker inte ni dom är lika?!



Kanske inte dom bästa bilderna att jämföra men har man sett båda prata och röra sig så har dom till och med samma drag i ansiktet, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar