torsdag 6 september 2012

LYCKLIG VINNARE!

Måste bara börja med att skriva om hur bra denna dagen har börjat! Var ju med i en tävling inne hos "Meekatt" (en rolig blogg som jag tycker alla mammor ska läsa!) priset var 500 kr att handla för inne på zodezo.se, och jag fick just veta att jag vann!!!! Jag som ALDRIG vinner något :) så nu ska jag shoppa loss på deras fina smycken. Kan rekommendera sidan. Jätte mycket fint och väldigt billigt. Dessutom så ska jag beställa hem en tvättmaskin idag, som jag längtat. Ska bli så skönt att slippa tvättstugan. Tack världens bästa mamma för en tidig födelsedags present/jul klapp till oss :)
Igår åkte jag och mamma till gamla lägenheten och städade ut. Fy vad jobbigt och tråkigt det är att flyttstäda. Det blir ju inte mer motiverande att man städar noggrannare till någon ANNAN än man någonsin städat till sig själv! Men man får hoppas att dom förra hyresgästerna i vår nya lägenhet har städat lika noga till oss :)
Idag fortsätter Melissa baletten också!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar