fredag 21 september 2012

ME & I

Igår hade jag mitt första Me and I party hemma. Jag har kollat många gånger på nätet och tyckt att dom haft rätt fina kläder. Men oj vad positivt överraskad jag blev. Kläderna var verkligen mycket finare i verkligheten än på bild. Hade jag varit rik så hade jag kunnat köpa nästan hela kollektionen för både barn och vuxna :) men det blev en del iallafall. Både mamma och Åse bidrog med lite kläder till barnen, Tack! Och sen fick jag välja ut födelsedags present från Jens. Plus att jag själv köpte tre plagg.






Matchande set till Theo och Melissa!












Julklappar/födelsedags presenter till barnen från mamma och Åse/farfar!









Presenter från min kära man!



Och en klänning till mig själv, från mig själv!
Längtar att få hämta ut det här paketet på posten :)

1 kommentar:

  1. Ni kommer att bli så fina. Visst är kollektionen grym :). Tack för en trevlig kväll!

    SvaraRadera