torsdag 13 september 2012

HAMBURGARE I RÖVEN!

Vilken natt. Kvällen började med två barn som sov och vi kollade på Grand design i sängen. När vi släkt och börjat somna började mitt nattliga maraton. Dom första gångerna Theodor skrek somnade han om efter att jag gett han nappen. Men sen bröt helvetet ut. När klockan var 00.00 hade vi provat få han att sova i sin säng. Provat få han att somna i vår säng. Gett han välling för att få han somna om. Jens som ska jobba hade provat att lägga sig på soffan och lämnat oss i sängen. Jens var tillbaka i sovrummet och Theo i sitt rum. Sen gav jag upp! Plockade upp ungen och satt mig i tv rummet och läste med en vaken ungjävel. Lyckades somna med Theo i famnen i soffan mellan 3.00-5.30 sedan har sirenen varit igång oavbrutet! Han kryper runt här hemma och skriker. Men lite kul ser det ut i allt kaos. Melissa har nämligen all sin leksaks mat utspridd på golvet i sitt rum. På varje matbit sitter det kardborre för att man ska kunna sätta ihop maten. Theodor har nu satt sig i högen av mat, kardborren fastnar då i hanns blöja. Så inte nog med att han kryper runt skrikande så kryper han även runt med en hamburgare hängandes i röven!
Idag hoppas jag på styrka av någon högre makt!



Monster kids from hell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar