onsdag 19 september 2012

BULLBAK!

Imorgon ska jag äntligen ha mitt "Me & I" party. Så ikväll bestämde jag mig för att baka bullar när barnen somnat, så slipper jag tänka på det imorgon. Känns lite lyxigare att bjuda på hembakat än köp fika. Förr bakade jag ofta bullar, tycker faktiskt jag är rätt bra på det. Men sen för typ ett år sen när jag skulle göra bullar till Melissas födelsedag så jäste inte degen. Jag fick slänga degen och det blev inga bullar den gången. Sen dess har jag fått lite dåligt "bullbak förtroende" och inte provat igen. Men nu blev dom helt ok, så det blir nog ett nytt bullbak till barnens kalas i oktober.
Jens har haft grabbarna här hemma. Dom har hängt i soffan framför fotbollen. Dom hade nog önskat att jag serverat dom öl och chips men istället fick dom varsitt glas mjölk och bullar direkt från ugnen. Jag tror dom var rätt nöjda med det ändå :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar