onsdag 19 september 2012

VILKET SKÄMT!

Vet att vissa av er tycker jag borde vara lite mer positiv, har fått många kommentarer och hinter om det. Alltså så här ligger det till, jag älskar mitt liv. Tycker nästan alltid att jag har det väldigt bra. Men det behöver jag inte skylta med här och på Facebook. Jag använder bloggen för att få ur mig det jag tycker är jobbigt. Egentligen är det bara en sak jag skulle vilja ändra på i mitt liv och det är min sömn. Jag skulle göra nästan vad som helst för att få sova på nätterna. Dessa sömnlösa nätter börjar tära på mig rätt rejält. Men ja, annars tycker jag att jag har det rätt bra. Såklart går livet lite upp och ner men det gör det väl för alla!?
Jag har börjat längta riktigt mycket till vår Thailand resa nu. Bara 2 1/2 mån kvar, spännande! Har ju inte lyckats gå ner något i vikt (ytterst lite, men det räknas knappt) så att komma i bikinin till semestern kommer jag nog inte lyckas med. Provade den tänkta Thailand bikinin igår som ligger i garderoben och väntar, vilket skämt! Får nog köpa en ny på plats där borta i LITE större storlek! Men chokladen smakar då inte sämre för det :)



(jag i Thailand)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar