torsdag 17 oktober 2013

THEODOR VÄGRAR GÅ!

Jag och Melissa gick och hämtade Theo på dagis utan vagn el cykel. Han brukar tycka det är roligare att gå själv. Men inte idag! Det tog oss över 45 minuter att komma hem, den sträckan tar ca 5 minuter i vanliga fall. Jag har ingen energi att bråka med mina barn längre. Så jag försökte med "vänta ut metoden" det gick skitdåligt! Theodor är lika envis som mig och han satt där han satt på trottoaren. Tills en dam kom och la sig i och bar upp Theo iallafall. Jag verkligen HATAR när okända ska lägga sig i hur man gör saker med sina barn. Det roliga i det hela var iallafall att när hon, damen skulle ge Theo till mig så ville han inte släppa henne. När hon sen gick så gallskrek Theo "mormor" efter henne, och hon var faktiskt lite lik min mamma! :)

Vi har haft/har lite ont om pengar just nu, men är så sjukt less på falukorv och köttbullar just nu. Så idag slog jag till på Lax i fetaost sås! Mums! Får väl kompensera det med soppa i tre dagar framöver ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar