torsdag 31 oktober 2013

MED RISK FÖR ATT FÅ TA LITE SKIT...

Alltså Gud, jag vaknade av Melissas hostande kl 5.30 och upptäckte att Theodor inte låg bredvid mig. Han kom upp strax där efter. Det är nog första gången någonsin som han somnar och sover i sitt rum hela kvällen och natten utan att vi ens behöver natta om han! Duktiga kille.
Imorse gick han till dagis som pumpa.
Med risk för att få ta lite skit från alla perfekta mammor som gillar att trycka till oss andra, så vill jag ändå visa några roliga bilder som jag i "smyg" tog på Theo när jag kom på han. Theodor älskar nämligen att ta tomma ölflaskor från vår återvinningsback. Som han går runt och "dricker" ur :) han vet att han inte får och ser SÅ oskyldig ut när man kommer på han. Imorse stod det en ölflaska på Melissas nattduksbord som han ställt dit. Det såg också lite roligt ut, med min humor iallafall.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar