tisdag 8 oktober 2013

PRESENTER

Jag vet att det är långt kvar till jul, men jag är som vanligt ute i god tid och har redan börjat planera mina julklappar. Jag gör det tidigt så jag kan handla lite varje månad, då blir det inte så dyrt precis vid jul. Barnen är lätta men gubben är svårare. Han önskar sig sällan något, om det inte kommit något nytt tv-spel el något till datan. Jag har haft många bra idéer som ny morgonrock, klocka och skärp mm. Men senast han fyllde år så prickade jag av sista iden på den listan. Till jul har jag ändå lyckats komma på en ganska bra sak att ge han. Men sen är det ju de att han fyller några dagar efter jul så då måste man komma på något bra tills dess också. Jag har tänkt och tänkt men inte kommit på något bra. Så plötsligt slog det mig bara och jag kom på en sån bra sak!!! Nu bara LÄNGTAR jag till jul och gubbens födelsedag så jag kan få ge han sina bra presenter, hoppas han kommer bli glad :)
Men först har vi min och Melissas födelsedag att fira. I morgon kommer Maria hit och hjälper mig med storbak! På torsdag fyller jag 30. På lördag har jag kalas och om 12 dagar fyller Melissa år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar