fredag 11 oktober 2013

30 BAST IGÅR.

Igår blev jag officiellt tant, jag fyllde 30 år. Det kändes faktiskt bra. Men det är ju tråkigt nog inte så märkvärdigt att fylla år nu på äldre dagar. Jag fick iallafall massa fina teckningar av Melissa, en vinterjacka från Esprit av Jens som jag suktat efter i några månader, såååå glad för den! Sen kom mamma på kvällen med jättefina blommor och bjöd oss på mat, jag valde spicyhot. På kvällen fick jag också en timmas fotmassage av älskling ;)
Idag ska jag och barnen stressa runt och fixa allt för imorgon. Då kommer över 40 pers och firar mig!! Vi passar på att fira båda barnen samtidigt!







1 kommentar:

  1. Hipp hipp hurra i efterskott. Hoppas att du hade en fantastisk dag. Håller på att styra upp en tjejkryssning den 29/11. Säg till ifall du är sugen på att följa med. Kram

    SvaraRadera