fredag 18 oktober 2013

SNÖ

Jag är helt ihjäl!!! Har inte sovit på 200 år känns det som. Hade hoppats på lite sömn inatt men det kan jag nog glömma. Melissa ligger och snarkar inne i sin säng, Jens ligger och snarkar i Theodors säng och jag och Theodor gör allt annat än snarkar i stora sängen. Theodor har feber och är rosslig och kan inte somna... Så ja jag ligger här kl 00.30 och läser bloggar i brist på annat och göra, dock går ögonen i kors. Lite mysigt är det ändå, för det snöar ute! Det är regn men stora flingor som faller ner. Tyvärr ingen snö som ligger kvar på backen, så det är bara vi nattugglor som får se första snön. Ser jättefint ut inifrån. Jag längtar verkligen till första riktiga snön kommer, tycker det är så mysigt!!



En liten sjukling som är jätte pigg, ser ut som han sover men det är bara blixten på kameran som gör att han blundar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar