måndag 28 oktober 2013

LITEN PUMPA

Idag var första dagen på lovet för Melissa. Vi har haft båda två Jessicorna med sina mammor här på lunch och lek. Till lunch lagade jag spagetti med köttfärsås och samtidigt hade jag "kurs" med Ling. Hon lagar nästan bara kinesisk mat hemma men tydligen vill barnen ha mer svensk mat så hon ville lära sig att göra köttfärssås.
Efter det hann jag läsa lite i skolboken om kristendom och jehovas vittnen. Slumrade till 30 min innan det var dags att hämta Theo. På torsdag är det hans tur att ha halloween firande på dagis. Så vi gick hem och provade kläder. Melissa var ju djävul förra veckan och Theo kommer vara världens sötaste lilla pumpa!
Nu sitter jag med två nyduschade barn. Ska resa arslet ur soffan och laga lite middag!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar