tisdag 29 oktober 2013

ÅHHHH...

Idag har Melissa bjudit hit sin klasskompis Bella på besök. Medan dom leker så försöker jag plugga. Det har gått ganska bra förutom tills nu. Jag hade skrivit 3/4 av min inlämning på ca 4 sidor, och helt plötsligt lägger allt bara av och datorn stängs ner!!!! Åhhhh.... Jag hatar min dator för den är så seg! Det tar nästan 30 min och bara logga in. Jens dator är mycket snabbare men han har inte rätt program för mig att skriva skoluppgifterna i. Nu väntar jag nervöst på att datorn ska komma igång igen. Jag håller alla mina tummar och tår att det jag nyss skrivit finns kvar nu, annars börjar jag nog gråta, FAN!
Tog en paus vid lunch och gick med tjejerna till donken. Hamburgare och glass till lunch. Halva skolan var där, det märks att det är lov! Snart ska vi fika, vinka av Bella och jobba några timmar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar