torsdag 3 oktober 2013

CARPE DIEM

Att ha väggord hemma på väggarna tycker jag är jättefint. Både som bokstäver, vägg dekaler och tavlor. MEN är lite less på alla väggord som alla sätter upp. "Kärlek" "familj" "Fånga dagen" eller som dom flesta sätter upp "Carpe Diem" alltså jag spyr lite smått i smyg. I mitt nytapetserade kök övervägde jag ändå att sätta upp ett väggord för det är fin dekoration. Jag letade efter något lite annorlunda som mer passade i mitt hem... Och jag hittade dom perfekta väggorden till mitt kök! Inget klyschigt men ändå fina väggord. Alla med barn vet ju vad helvetestimmen är, det är den tiden på em då man ska laga mat själv med två skrikandes ungar runt benen. Sedan få i dom maten man lagat och slutligen sanera hela köket :) så här blev mina väggord i köket!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar