onsdag 30 oktober 2013

HOPPAS PÅ TUR!

Jag läser ju ganska många bloggar, som jag följer. Jag har några favoriter som, katten, Nellie Berntsson , Linn Olsson, Laila Bagge, Katrinz (där kommentarerna är mest underhållande!) Pernilla och några till. Alla dessa "storbloggare" har ju ibland tävlingar på sina bloggar. Det är sällan jag är med och tävlar. Men ibland måste jag prova min tur. Som idag då min drömspegel lottas ut!!! Tyvärr när det är sånna dröm tävlingar så är det ju VÄLDIGT många som är med och tävlar och chansen att vinna är inte så stor. Alla som känner mig vet ju också att jag inte har sån värst tur. Men nu håller jag alla mina tummar och tår för den här spegeln. Fatta vad bra med förvaringen i. Jag kan gömma alla smycken från en klåfingrig Theodor samtidigt som jag kan ha dom framme. Skönt att slippa leta i skokartongen efter det smycket man vill ha! Fin är den också. Drömmen att få ha den här i sovrummet!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar