måndag 19 mars 2012

PRESENTER.





I lördags var det ju inte bara vigsel utan även Theodors dop. Så det var massvis med kort och presenter att öppna.I bröllops present fick vi en fin vas, en super fin (lila) marimekko skål som jag velat haft jättelänge! blommor och en massa pengar till våran resa vi spar till. Theodor fick en massa dop presenter,  det var en stor "blöjtårta" smyckad i en massa fina saker. En gung elefant och en gung giraff, bord med stolar, böcker, bestick, tallrikar, pussel, kläder, filt, mätstockar, dopsked, pengar, sparkonto, tavla mm. Jag har inte fått med allt på bild men här är ett litet urval avalla fina presenter :)

Idag har jag städat, möblerat, snickrat och plockat ordning alla presenter här hemma. Nu står allt påplats och vi är super nöjda över allt nytt fint som pryder Theodors rum. Theo fick en pärltavla som Linda gjort så idag hängde jag upp barnens tavlor bredvid varandra, så fint det blev!

Har även ätit upp dom sista resterna av maten som blev kvar, gott har det varit men det var skönt med hemlagad middag ikväll. Det har ju blivit en del hämtmat och rester från bröllopet den senaste veckan. Imorgon ska jag till banken och sätta in pengar och ta en liten shoppingrunda med Maria.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar