torsdag 8 mars 2012

FY SKÄMS!

Tjejerna i sina one piece :)

Cool kille!

Fy skäms på mig vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen, det ska det bli ändring på. I måndags var Heini här med sina tjejer och lekte. Melissa och Linnea var super coola i sina one piece. Hela dagen gick åt till bara lek.Tisdag var det dagis och igår, onsdag hade vi sjukstuga här hemma så Melissa fick vara ledig. Idag är hon på dagis igen eftersom det var jag och inte hon som var dålig igår. Vill verkligen försöka att hon går så mycket som möjligt nu i början så hon får komma in i allt nytt och lära känna alla ordentligt. Så jag är lite hårdare än vanligt med att gå dit. Annars brukar hon få vara hemma dom dagar hon säger att hon vill.
Efter att jag lämnat Melissa idag tog jag och Theodor en sväng genom stan. Å så fina solglasögon jag hittade till Theo inne på Lindex, ångrar lite att jag inte köpte dom... Kanske får bli en ny vända dit snart :)
Planeringen inför dop och vigsel flyter på. Jens börjar bli nervös, stackarn. Jag är mest bara stressad över allt som ärkvar att fixa. Men det blirnog bra med allt. Allt brukar ju lösa sig och hinna bli klart även om det är i sista minut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar