söndag 18 mars 2012

FRU FRÖHLICH!

Från och med idag kan jag titulera mig med FRU Fröhlich :) Känns mycket bra. Idag orkar jag inte skriva så mycket. Är rätt slut och har mycket att smälta från gårdagen, men jag hade en super bra dag och vi är jätte nöjda med alltihop. Idag har vi tagit det lungt, ätit massa god mat och tårta som blev över från igår. Har även städat hela försammlingshemmet. Det gick ändå skapligt fort, men det var ju ganska mycket att städa. Tack mamma för hjälpen! Nu är vår lägenhet fullproppad med saker, presenter, dricka, alkohol och mycket mycket mer som vi släpat hem idag. Imorgon får bli en riktig städ och donar dag.
Idag ville jag mest bara skriva att vi är super nöjda över gårdagen, tack till ALLAsom deltog eller på något sätt gjorde våran dag lyckad.
Har redan fått ganska mycket frågor om bilder, vi har inte hunnit få bilderna från våra kompisfotografer än, men jag kan bjuda på dessa tre :)




2 kommentarer:

  1. Vackra!!!! Hoppas er dag blev fantastisk och blir ett minne för livet.
    Lyckönskningar från oss!!!
    Kram

    SvaraRadera