fredag 16 mars 2012

DAGEN FÖRE....

Idag är det dagen före bröllop och dop. Imorgon kommer jag bli FRU Fröhlich, känns bra :) Hela veckan har det varit saker att göra inför imorgon. Idag började vi dagen hela familjen med en stor frukost på Ikea. Melissa fick sen leka i deras lekland medans vi jagade glas som vi behöver till tårtan imorgon. Det blev en vända till systemet igen för att fylla på med öl. En vända till mataffären för lite småsaker vi behövde och sedan hem för lunch. Efter lunchen skjutsade vi Melissa till Bonnie för några timmars lek. Under tiden körde vi saker till kyrkan. Linda och Rene kom också dit för att hjälpa till. Jens och Rene fick lyfta bord och stolar och sedan åka hem med barnen.Linda, jag och mamma har under hela kvällen varit där ute i försammlingshemmet och dukat och donat. Nu är det bara lite smådetaljer som blommor och sådant kvar att göra imorgon fm. Jag blev riktigt nöjd med dukningen, så det känns bra. När jag kom hem så hade Jens och Melissa redan ätit hamburgare. Jag slängde i mig två mackor, det fick duga till middag en dag som denna :) Nu känner jag mig lugn för imorgon. Just nu känner jag mig inte alls pirrig eller nervös. Mest lite stressad, men inte så farligt. Det kommer väl bli mer nervöst imorgon skulle jag tro. Nu har jag fått en lååååång massage och ska försöka sova.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar