onsdag 21 mars 2012

CONVERSE!


Snacka skillnad på vädret igår och idag. Idag lyser solen och vi har 15 grader varmt. Jag har varit ute hela dagen och njutit. Jag och Theodor har tagit en långpromenad med vagnen. Har också gjort lite ärenden på stan. Varit till banken och satt in pengar, öppnat sparkonto till Melissa eftersom Theodor fick ett i dop present så måste det ju vara rättvist. Har köpt nya skor till mig själv. Så skönt att ställa undan alla vinterkläder och skor. Nu har conversen åkt fram ur garderoben igen. Jag har ju haft några olika färger under åren... och i affären finns det massa nya färgglada converse. I år var jag lite tråkig och bytte mina nergångna rosa mot svarta converse. Känns som svarta är lättast att matcha till alla kläder jag har. Köpte svarta låga converse förra sommaren, så nu har jag både svarta i hög och låg modell. Även Melissa fick byta förra sommarens rosa och lila mot svarta i år. Men i år fick Melissa nöja sig med fejk converse. Hennes fötter växer just nu som ogräs och känns inte kul att köpa dyra skor som hon växer ut snabbt. Fejk conversen var på erbjudande för 150 kr på stadium, perfekt!
Ikväll tror jag bara att jag värmer pålite rester, orkar inte anstränga mig mer idag. Nu ska jag vila lite innan gubben kommer hem från jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar