onsdag 14 mars 2012

BRÖLLOPS PYSSEL!



Theodor fick här om dagen en ny mössa av Linus och Sofia.Så här söt var han idag när han premiär använde den :)
Idag har jag haft Linda här hela dagen medans Melissa varit på dagis. Som vanligt hade vi massor att prata om men framför allt fick vi mycket gjort. Vi har klippt, vikt och knytit hela dagen. Nu är i stort sett allt pyssel klart inför lördag. Känns skönt.Tack Linda för hjälpen! Alla kakor räckte dessutom så jag behöver inte baka något mer innan lördag. Det känns nu mindre stressigt. Men det är ju ändå mycket kvar att dona och göra så det går inte att ligga på latsidan. Imorgon har jag en lunch date med två av mina kusiner sedan ska vi ut till kyrkan och "öva" inför lördag. På fredag ska vi duka och ställa ordning allt och även hinna med lite ärenden. Men känner mig rätt lugn ;)
Nu ligger vi och väntar på "Grand design" det ända tv program som vi BÅDA vill se. Annars får alltid en offra sig, oftast Jens :p


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar