måndag 5 december 2011

VIKTKLUBB JULIA!

Nu jävlar är jag trött på det här. Innan jag blev gravid med Melissa vägde jag ca 49-50 kg. Visserligen lite för lite. Gick upp till 82 under gravideteten. Sedan gick jag ner till ca 57-59 kg som jag tycker var en väldigt bra vikt. Det tog mig lite över ett år att gå ner dom kilona. Så innan jag blev gravid med Theodor vägde jag alltså runt 59 kg och slutade på 85 när han föddes. Jag gick alltså upprunt 26 kilo denna gång och runt 32 kg förra gravideteten. Iallafall så går man ju ner rätt mycket direkt när bäbisen kommer ut. Men nu tycker jag att jag har stannat helti vikten. Vet att Theodor bara är två månader men jag är så jävla less på att se ut så här. Vill verkligen gå ner lite i vikt och få bort lite av gravidmagen. Men tyvärr har jag aldeles för dålig karaktär och äter för mycket skit. Men nu är det verkligen skärpning på det här, kommer bli svårt att bli "duktig" såhärlagom till jul men jag tänkte att om jag delar med mig av vad vågen visar här på bloggen så kanska jag blir lite mer motiverad. Jag vill ju inte misslyckas "ofentligt". Så varje måndag kommer jag bjuda på en bild, ska försöka skaffa mig en digitalvåg så man ser lite bättre exakt. Mitt mål är att så småningom gå ner till 60 kg. Men första delmålet är 70 kg.Som ni ser ärdet 3 kg dit. Nu kan ni vara med att puscha och skälla på mig så det händer något!

1 kommentar:

  1. Heja Julia! Jag är oxå less på vikten men sen jag fick en coach (din mamma!) så har jag faktiskt lyckats gått ned några kilo senaste månaderna :)

    SvaraRadera